BAGázs IKSZ

A BAGázs Iskolai Közösségi Szolgálatának blogja

Piros pillangók, avagy ki mit szeret a csoportban

2015. március 29. 13:05 - Horváth Noémi

 

Gyerekek

Ali: Szeretek játszani és gépezni és tévét nézni. A piros a kedvenc színem, az oroszlán a kedvenc állatom és a matek a kedvenc tantárgyam. Szeretem a tejberizst és a palacsintát.

Elizabet: Szeretek... fogócskázni, hideg-meleg játékot játszani, lovacskázni, virágokat ültetni, ugrálni, aludni este és iskolába menni.vKedvenc... színem a lila, állatom a zebra, a majom és a kutya. Szeretem a... tesómat és a fagyit.

Zsolti: Szeretem a barátaimat, és biciklizni.

Rikárdó: Szeretem az almát és a kutyámat. Szeretek játszani.

(Vidák) Alex: Szeretek biciklizni. Szeretek az iskolában játszani! Kedvencem a milánói. Szoktam labdázni. Kedvenc állatom a tigris.

 

Gimisek

Mihlic Anna: Szeretek utazni, írni, olvasni, és nyelveket tanulni. Azért jó a BAGázsnál önkénteskedni, mert szeretem a gyerekeket, mindannyian ügyesek és nagyon aranyosak.

Horváth Hanna: Elég hirtelen jött az ötlet, hogy "menjünk BAGÁZS-ra", de utólag nagyon
örülök, hogy eljöttem. Először nem igazán tudtam, mire számítsak, de nagyon élvezem a
foglalkozásokat és szerintem a csoportunk is kezd összeszokni. Nem kellett sok idő, hogy megszeressem.

 

Támogató

Edina: Negyedéves tanítóképzős hallgató és több mint egy éves IKSZ-es vagyok, de a gyerekek még mindig tudnak meglepetéseket okozni a foglalkozáson. Szeretek enni és aludni. Kedvenc állatom a sün és az oroszlán.

 

osszekapcsolt_kep.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bagazsiksz.blog.hu/api/trackback/id/tr487315268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása