BAGázs IKSZ

A BAGázs Iskolai Közösségi Szolgálatának blogja

Koordinátorok

2015. október 26. 10:37 - Trendl Judit

 

"Trendl Judit vagyok, a BAGázs IKSZ programfelelőse. A BAGázshoz 2 évvel ezelőtt csatlakoztam, kezdetben a női írás-olvasás olvasás program önkénteseként, majd idén augusztustól részidős munkavállalóként. Végzettségem szerint biológus vagyok, így igen messzi vizekről eveztem át a civil szférába. 
Azt gondolom, hogy az IKSZ, mint a BAGázs legnagyobb és legrégebbi programja, közel 50 önkéntes bevonásával nagyon hatékonyan dolgozik a BAGázs 2 legfontosabb céljáért, a kisebbség fejlesztéséért és a többség érzékenyítéséért.
Élvezem az IKSZ vezetését, az önkéntesekkel és a telepiekkel való munkát, a folyamatos egymástól tanulást, és úgy látom, hogy a program minden résztvevője így van ezzel:)!"
(Trendl Judit, IKSZ programfelelős) 

 

"Bálint Petra vagyok, A Norvég Civil Alap támogatásával megvalósuló 'Oktatásból jeles, a pályán meg cseles' projekt - melynek az IKSZ program is része - vezetője. Elsősorban azért felelek, hogy a programelemek és a pénzügyek terén mindent idejében és a tervezettek szerint sikerüljön megvalósítanunk. Az IKSZ 2012-es indulásánál én is támogató (önkéntes) voltam, ami a kihívások mellett hétről hétre rengeteg élményt és energiát adott. 2013 nyara óta a program belső munkálataiban veszek részt, azóta sokat változott a program, de az alakulásnak még nincs vége; a Pedagógiai Módszertani csoport mellett az önkéntesek és a középiskolások ötletei, javaslatai mindig sokat segítenek a következő turnus megtervezésénél!"
(Bálint Petra, Gyerekprojekt koordinátor)

 

"Prinz Dorka vagyok, amúgy végzős tanító szakos az ELTE-n. Sok mindent csináltam már a BAGázs elmúlt öt évébe, mentorálástól kezdve felnőtt nők olvasástanításáig, jelenleg a Pedagógiai Csoport programfelelőse vagyok. Feladatunk, hogy a gyerekprojektnek, ezen belül pedig leginkább az IKSZ-nek pedagógiaik hátteret adjunk: támpontokat és eszközöket ahhoz, hogy hogyan készüljenek az önkéntesek a foglalkozásokra. Emellett az elsősök egyéni fejlesztéséért is felelek, amely idén októbertől a helyi iskolában valósul meg, szoros együttműködésben az ott tanító pedagógusokkal."
(Prinz Dorka, Pedagógai Módszertani Csoport vezető) 

 

 

"Both Emőke vagyok a BAGázs elnöke és az IKSZ program szakmai támogatója. Nagyon büszke vagyok az IKSZ-re, 2012-ben álmodtam egy programot, amibe középiskolásokat vonunk be, aztán közösen kitaláltuk a program kereteit, hogy szakmailag is maximálisan megállja a helyét. Ami lett az ikszből az felülmúlta az elképzeléseimet."
(Both Emőke, BAGázs elnök)

 

"Sziasztok Katrin vagyok. A BAGázsnál dolgozom mint koordinátor. Szeretem a gyerekeket, szeretek velük foglalkozni. A kedvenc ételem a zöldséges tészta. Szeretem az önkénteseket, jó velük az IKSZ, minden! Köszönöm! 
(Kanalas Ildikó, IKSZ bagi koordinátor) 

 

"Sziasztok! Kati vagyok, a BAGÁZS IKSZ programjában koordinátor. 38 éves vagyok, 5 gyerekem van. Az IKSZ-es programban különböző korosztályú gyerekekkel foglalkozom, az óvodástól, az 5-6. osztályos gyerekekig, csoportonként a gyerekek különböző fejlesztést igényelnek. Sok pozitív élményben volt már részem, nagyon jól kialakultak a csoportok, a gyerekek egyénre szabottan megtalálták a nekik való feladatokat a foglalkozások során. Szeretnek a gyerekek az IKSZ-re járni, mert otthon a szülők nem tudnak foglalkozni a gyerekekkel, és ezt az IKSZ-en tudják pótolni."
(Lakatos Istvánné Horváth Katalin, IKSZ bagi koordinátor) 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bagazsiksz.blog.hu/api/trackback/id/tr518022718
süti beállítások módosítása