BAGázs IKSZ

A BAGázs Iskolai Közösségi Szolgálatának blogja

U9/1-es csoport

2015. november 11. 08:53 - Trendl Judit

Rajmund

Kanalas Rajmund. 9 éves vagyok. Kedvenc sportom a foci. 4 testvérem van, 1 lány, 3 fiú. 2.b-be járok. Kedvenc tantárgyam a matek és az írás. Iskola után játszani szoktam. Azért szeretek ikszre járni, mert sokat tanulok itt.

Beni

Horváth Benjáminnak hívnak. 8 éves vagyok. 2.-os vagyok. Szüleimmel, keresztanyámmal,testvéreimmel lakom. Két testvérem van. Kedvenc tantárgyam a matek, olvasás, informatika, minden. Kedvenc sportom a foci és az amerikai foci. Suli után játszani, focizni szoktam Rajmunddal. Sokat tanulok ikszen, azért szeretek járni.

Dáriusz

Sztojka Attila vagyok, 9 éves. 6 testvérem van. Szüleimmel és a testvéreimmel, és az unokatestvéreimmel lakom. 3.-os vagyok. Focizás a kedvenc sportom. Kedvenc tantárgyaim a tesizés és az úszás. Azért szeretek ikszre járni, mert Katával, Laurával és Lilivel játszom.

u9-1.JPG

Kevin

Kevin vagyok, 8 éves. Négy testvérem van. Másodikos vagyok. A kedvenc tantárgyam a matek és a tesi. A kedvenc sportom a foci és a kidobós. Azért szeretek ikszre járni, mert szeretek japánfocizni.

Ali

Kanalas Alex. 7 éves vagyok. 7 testvérem van, a testvéreimmel lakom, meg a szüleimmel. 2.-os vagyok. Matematika a kedvenc tantárgyam. A kedvenc sportom a foci. Iskola után focizni megyek. Azért akarok ikszre járni, mert játszunk.

Lili

Hajdu Lili vagyok, a Scheiber Sándor iskolába járok. A nagybátyámon és az egyik barátnőmön keresztül kerültem a Bagázshoz, ez az első évem az ikszben. Még csak párszor voltam a gyerekekkel, de már teljesen megszerettem őket, és nagyon jó érzés, hogy érzem, hogy hétről hétre ők is jobban kötődnek hozzánk.

Laura

Kőszegi Laura vagyok, végzős joghallgató az ELTE Állam és Jogtudományi Karán. Már ez a harmadik év, hogy részt veszek az ikszben, de még mindig nagyon sok energiát és szeretetet ad nekem az összes foglalkozás. Fantasztikus érzés, ahogy megismerjük a gyerekeket és egyre jobban kezdenek kötődni hozzánk. Szeretném, hogy miután befejeztem az egyetemet, munkám során is hasonló pozitív hangulatú közegben legyek, mint lent Bagon .

Kata

Tóth Kata vagyok, 24 éves. Rekreáció végzettségem van, jelenleg pedig pszichológiát tanulok. Most kezdem a második évemet a Bagázsnál, azért szeretek lejárni a gyerekekhez, mert nagyon jófejek, és rengeteg csodálatos élményt adnak. Jó érzés minden héten kiszakadni kicsit a hétköznapjaimból, és elmerülni a gyerekek világában.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bagazsiksz.blog.hu/api/trackback/id/tr658069548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása