BAGázs IKSZ

A BAGázs Iskolai Közösségi Szolgálatának blogja

Tigrisek

2014. április 15. 13:29 - Horváth Noémi

Nánó: Szeretek focizni, főleg cselezni és biciklizni. Második osztályos vagyok, az olvasás és a szorzás a kedvencem, és szeretek olvasni.

Ali: Első osztályos vagyok. Írni, labdázni, pókembert és zöld embert nézni szeretek. Ikszre azért szeretek járni, mert matekozunk és kapunk matricát.

Krisztián: Én szeretek focizni, játszani és tanulni. A kedvenc tantárgyam a matek. Sokat TV-zek, és a mesék a kedvenceim. Azért szeretem az IKSZ-et, mert tanulunk és sokat játszunk. 

AnnaA nevem Anna, az egyik gimis segítő. Könyvek, filmek, zene. Ez a három szó, ami engem jellemez. Sokan mondták, hogy jól értek a gyerekekhez, ezért jelentkeztem a BAGázsba. Örülök, hogy megtettem, jó ez a csapat!

 

Dávid:
"Én Dávid vagyok, és a Tigris csapat két gimise közül vagyok az egyik. Az egyik barátomtól hallottam az IKSZ-ről és kíváncsi voltam, így kipróbáltam, és nem bántam meg, nagyon tetszik. Nagyon szeretem a csapatomat, és jól kooperálunk. Nagyon szeretek angolt tanulni, mert azt jól beszélem, illetve Matekot és Magyart. Magamról még annyit, hogy viszonylag sok időt töltök képernyő előtt, ebből kifolyólag vannak informatikus hajlamaim. Második kedvenc tevékenységem pedig az olvasás."

Bogi:
"A nevem Vajda Bogi. Cukrászként dolgozom és az egyik legkedvesebb hobbim az önkénteskedés. Nagyon szeretek gyerekekkel foglalkozni, úgy érzem a Bagázzsal valami fontos dolgot viszünk véghez. Amit persze nagyon élvezünk is."

bagazs.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bagazsiksz.blog.hu/api/trackback/id/tr886039720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása