BAGázs IKSZ

A BAGázs Iskolai Közösségi Szolgálatának blogja

Hupikék törpikék

2014. április 15. 13:16 - Horváth Noémi

Az IKSZ program keretein belül 2013 októberében indult el az első óvodás csoport. Az előző félév sikerére tekintettel a 2014-es évadban már három iskolára felkészítő csoport vesz részt. Ezek közül az egyik a Hupikék Törpikék, akik között találunk mind "veteránnak" számító, mind a programhoz újonnan csatlakozó gyerekeket. Bianka, Jázmin, Viktor és Adrián újak a csoportban. Pipő és Amanda, mint régi tagok segítségével hamar megtanulták a már ismert játékokat és feladatokat, így gyorsan sikerült belerázódniuk a foglalkozások menetébe. A rendelkezésünkre álló heti egy órába Annával és Mimivel, a csoportunk két gimnáziumi tagjával és Katival, a bagi koordinátorunkkal igyekszünk minél több éneklést és játékot besűríteni az írásra, olvasásra felkészítő gyakorlatok mellé. Óvodásoktól meglepő módon a mi csoportunk különösen élvezi az írásra felkészítő feladatlapok kitöltögetését. Emellett a legutóbbi foglalkozáson nagy sikert aratott, mikor A só című magyar népmesét játszottuk el közösen, miután Anna felolvasta azt nekünk.


Jázmin
Kanalas Lejla Jázmin vagyok, 6 éves. A méhecskés csoportba járok ahol virág a jelem. Nagyon szeretek IKSZ-re járni, a kedvenc állatom a ló és a sárga a kedvenc színem. A kedvenc játékom a lovacskás.


Cserhaj
Kanalas Bianka vagyok, katicabogár a jelem és én is a méhecskés csoportba járok. Szeretem a macskákat és a kutyákat, legjobban babázni szeretek. Szeretem az IKSZ-et, játszani a legjobb.


Pipő
Lakatos Anita vagyok, méhecske csoport, a jelem a cseresznye. A rózsaszín és a lila a kedvenc színem. Nagyon szeretem az IKSZ-et, játszani, tanulni, betűket írni. A macska és a maci a kedvenc állatom, a babakonyhával játszom legszívesebben.


Amanda
A nevem Kanalas Amanda, a maci csoportba járok és esernyő a jelem. Régóta járok IKSZ-re, szeretem, mert mindig játszunk, a színezés a kedvencem. A sárga és a piros a kedvenc színem és a malac és a lovacska a kedvenc állatom.

hupikék törpikék.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bagazsiksz.blog.hu/api/trackback/id/tr276038615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása