BAGázs IKSZ

A BAGázs Iskolai Közösségi Szolgálatának blogja

Spártai Sárkányok

2015. március 29. 13:30 - Horváth Noémi

Rajmund: 8 éves vagyok, 1/b osztályos, Ildikó az iskolai tanárnénim. Szeretek tanulni és olvasni, a kedvenc ételem a palacsinta. Peti és Nándi a kedvenc tanítóm. Szeretek verekedni is és cselezni fociban.

Kanalas Alex vagyok. Szeretem a Messit. A Beni a legjobb barátom 7 eves vagyok, elso bé osztályos. A nyár utca 6ban lakok. Es imádom a Verdás tolltartóm. Ennyi.
Kevin: Sziasztok Kevin vagyok és szeretek iskolába járni, a legjobb sportom az a tesi az iskolában és a matekot szeretem és az olvasást. És a legjobb ételem az a milánói. És 7 éves vagyok, elsős, 1/a-s.
Attila: Sztojka Attila vagyok, és Bagon lakok, 9 éves leszek és 2/a-s vagyok. És legjobban a gombás tésztát szeretem. És a Spongyabob a legjobb mesém. És szeretek focizni és iskolába járni, szeretek tanulni, IKSZ-re járni, és a Nándi a legjobb ikszes tanulóm, és ő tanít, ő a világon a legjobb.

Ruben: Sziasztok Ruben vagyok, a kedvenc sportom a foci, és a kedvenc ételem a majonézes spagetti. És Nándi a kedvenc mentorom a világon, ő a legjobb. Ennyi, sziasztok!

Beni: Én Beni vagyok, szeretek iskolába járni, hitgyülekezetet szeretem. Szeretem a nutellát és szeretek ikszre járni, elsős vagyok. Szeretek focizni és edzésre járni. Sportolok, ennyi!

Ali: Sziasztok Ali vagyok. Szeretek iskolába járni, a kedvenc ételem a nutella. A kedvenc tantárgyam az informatika. 8 éves vagyok, ikszre is szeretek járni, szeretek tanulni.

Katrin: Sziasztok Katrin vagyok. A BAGázsnál dolgozom mint koordinátor. Szeretem a gyerekeket, szeretek velük foglalkozni. A kedvenc ételem a zöldséges tészta. Szeretem az önkénteseket, Nándit és Petit, jó velük az IKSZ, minden! Köszönöm!

Peti: Sziasztok, én Peti vagyok. Budapesten élek és IKSZ-es gimnazista vagyok. Én is nagyon szeretek ide járni és én is nagyon szeretek itt mindenkit, Nándi a kedvenc tanulóm. (LOL :D )  Nincs kedvenc ételem, de a kedvenc sportom a karate.

Nándi: Szevasztok, a BAGázsnál vagyok önkéntes azért, mert imádom a gyerekeket és valami hasznos dolgot akartam csinálni. Imádom a csoportomat, mert az összes gyerek nagyon aranyos és nagyon-nagyon rendes (haha). És mert a helyi segítőnk Katrin egyszerűen imádni való és már ezért is megéri lejárni. Petiről nem is beszélve.

 

foto.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bagazsiksz.blog.hu/api/trackback/id/tr727315350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása