BAGázs IKSZ

A BAGázs Iskolai Közösségi Szolgálatának blogja

Menő FC

2014. április 15. 13:13 - Horváth Noémi

Ahogy a nevünk is mutatja, mi vagyunk a legmenőbb csoport, és egyben a legnagyobbak is. Specialitásunk a Kent-kupé játék, valószínűleg tökélyre fejlesztettünk már mindenféle taktikát.

Barbi:
"Lakatos Barbi vagyok, 11 éves, 5. osztályos. Szeretek kézilabdázni és focizni. 3 éve járok az IKSZ programokra, jó csoportszellem alakult ki a foglalkozásokon. Segített a tanulmányi eredményeim javításában, a támogatók és a gimisek jól tudnak a foglalkozásokon motiválni bennünket. Az IKSZ-es csoporttársaimmal más foglalkozásokon is együtt veszünk részt."

Rebeka:
"Gáspár Rebekának hívnak és 11 éves vagyok, 6. osztályos. Justin Bieber a példaképem, a szerelmem. Mind a három szezonban részt vettem az IKSZ-es programokon, mert sok mindent lehet itt tanulni. Nagyon szeretem a támogatókat, Halit, Sacit, Dorkát és Blankát. Főként azért járok IKSZ-re, mert amikor hazamegyek mindig egy élménnyel gazdagabb leszek. Játszom a bagi kézilabda csapatban, most lesz majd meccsünk, már elvertük a györki kézilabda csapatot 5-2-re! Tesi a kedvenc tárgyam! (és nem szeretem Selena Gomezt :D)"

 

Freszkó:
"Lakatos Sándor vagyok, 14 éves, 6. osztályos. Hobbim a foci, a BAGÁZS FC-ben játszok! Kedvenc tárgyam az úszás. Körülbelül két éve járok IKSZ-re, nagyon szeretek ide járni, mert jófejek a csoporttársaim és a támogatók is!"

 

Emília:
"Lakatos Emília vagyok, 13 éves. Szeretem az IKSZ-et, leginkább amikor játszunk. A kedvenc tárgyam a suliban a technika. Nagyon szeretem a zenét, a szerelmem Justin Bieber és szeretem még Chris Brown-t is. Kézilabdázok is, és nagyon jó kapus vagyok."

 

Blanka:
"Békés Blanka vagyok a Fóti Waldorf Gimnázium 13.-os tanulója. Október óta veszek részt az IKSZ-ben. Nagyon sok szeretetet kapunk a gyerekektől, jó hasznosnak érezni magam. Én szerencsés vagyok, mert lehetőségem van bármit megtanulni, amit szeretnék. Szeretnék hozzájárulni ahhoz, hogy másoknak is minél több lehetősége legyen tanulni. Egy másik ok, amiért részt veszek az IKSZ-ben, az, hogy nagyon érdekel a cigány kultúra." 


Saci:
"Zalán Saci vagyok, 23 éves, végzős az ELTE társadalmi tanulmányok szakán. Idén kezdtem az IKSZ-et, és egy nagyon szuper csapatba csöppentem bele, vagányak, okosak, nagyon jó velük foglalkozni. Jó érzés, hogy ők is várnak minket minden héten. Ha nagy leszek, akkor is hasonló, szociális területen szeretnék dolgozni, ahol közvetlen kapcsolatom lehet emberekkel."

 

Dorka:
"Kőszegi Dorina vagyok, 23 éves, éppen most fogok nyáron végezni az Eltén biofizikusként. Már középiskolás korom óta dolgoztam nyári gyerektáborban és ifjúsági szervezetekben tartottam heti rendszerességgel programot, és nagyon megörültem amikor egyik ismerősöm mesélte, hogy a bagázs is tart gyerekeknek korrepetálást, úgyhogy szeptemberben én is csatlakoztam a támogatók csapatához. Nagyon tetszik, hogy fix csoporthoz járunk minden héten, a csoportunkban lévő gyerkőcök nagyon jófejek és okosak, imádom, hogy hétfőnként egy ilyen másfél órás mindenkit motiváló, laza és nagyon vidám délutánnal indul a hetünk! Nagyon fontosnak tartom, hogy a telepen élő gyerekek ne maradjanak le az iskolai feladatok, tanulmányok területén, mint mindenkinek, nekik is nagyon fontos eszközük lehet az életben a tudás és kritikus gondolkodás, remélem, hogy ebben tényleg nagy segítséget tudunk nyújtani nekik."

 

Hali:
"Halász Eszter vagyok, 23 éves, az ELTE-n jártam gyógypedagógiára, most pedig az Országos Rabbiképző Zsidó Egyetemen tanulok Judaisztikát. Mar középiskolás korom óta szerettem gyerekekkel foglalkozni, érettségi évemben pedig elkezdtem önkénteskedni diákvezetőként a zsidónegyedben, ahol főleg középiskolás diákokkal foglalkoztam. A BAGázsról még 2013 elején hallottam, és októberben csatlakoztam is a csapathoz, mint támogató. Nagyon élvezem a foglalkozásokat, jó a gyerekekkel együtt lenni, tanulni velük,segíteni. Nagyon motiváló lejárni hozzájuk, mindig nagyon lelkesek, szorgalmasak és nagyon okosak, ráadásul én is mindig teli lelkesedéssel megyek és jövök a foglalkozásokról. Remélem a foglalkozásaink alatt a gyerekek olyan tudást és ismereteket sajátítanak el, amikkel elősegítjük a további előrehaladásukat az iskolában és a mindennapjaikban is."

menő fc.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bagazsiksz.blog.hu/api/trackback/id/tr26039621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása